Advertising and Media Management
Basic information
Faculty name: | Faculty of Management and Social Communication |
Major name: | Advertising and Media Management |
Level: | second cycle |
Profile: | General academic |
Form: | full-time degree programme |
Language of study: | polish |
Programme
Description of the program implementation
Program studiów na kierunku „zarządzanie mediami i reklamą” jest unikatowym, interdyscyplinarnym kierunkiem studiów II stopnia, na który składa się szerokie spektrum różnorodnych zajęć podzielonych na następujące grupy:
1) grupę zajęć obligatoryjnych, która obejmuje przede wszystkim zajęcia z zakresu dyscypliny nauki o zarządzaniu i jakości, nauk prawnych, ekonomii i finansów oraz filozofii
2) grupę zajęć fakultatywnych, która obejmuje laboratoria z zakresu nauk o zarządzaniu i jakości, nauk o komunikacji społecznej i mediach oraz nauk o sztuce Każdorazowo przed rozpoczęciem roku akademickiego na stronach internetowych Instytutu Kultury będzie publikowany katalog dostępnych w danym roku akademickim laboratoriów, spośród których studenci wybierają zajęcia odpowiadające ich indywidualnym zainteresowaniom. Zapisy na laboratoria realizowane są na początku danego roku akademickiego zgodnie z zasadą pierwszeństwa zgłoszeń. Studenci w toku studiów są zobowiązani do realizacji zajęć fakultatywnych o łącznej wartości 12 ECTS, z założeniem że 6 ECTS będzie zrealizowanych w ramach zajęć fakultatywnych z zakresu zarządzania i z zakresu nauk o komunikacji społecznej i mediach oraz 6 ECTS z zajęć fakultatywnych z zakresu nauk o sztuce.
3) trzy grupy zajęć specjalizacyjnych:
a) „zarządzanie mediami”
b) „zarządzanie reklamą”
c) "zarządzanie organizacjami kultury"
Studenci w toku studiów II stopnia wybierają jedną grupę zajęć specjalizacyjnych. W ramach wybranej grupy zajęć specjalizacyjnych są zobowiązani do zdobycia 30 ECTS w toku studiów. Wyboru grupy zajęć specjalizacyjnych dokonują na początku I roku studiów II stopnia zgodnie z zasadą pierwszeństwa zgłoszeń.
Student zobowiązany jest do zdobycia w ramach zajęć obligatoryjnych, fakultatywnych i specjalistycznych min. 60 ECST w każdym roku akademickim, a w toku studiów min. 121 ECTS.
W toku studiów studenci uczestniczą w seminarium dyplomowym trwającym trzy semestry. Seminarium kończy się egzaminem i obroną pracy magisterskiej. Podstawowe rodzaje zajęć dydaktycznym obejmują wkłady, ćwiczenia, konwersatoria i laboratoria. Formami zaliczenia są egzaminy ustne oraz pisemne, a także zaliczenie na ocenę oraz zaliczenia bez oceny.
W trakcie I roku studiów drugiego stopnia na kierunku zarządzanie mediami i reklamą studenci, którzy nie ukończyli studiów I stopnia z zakresu zarządzania są zobowiązani do zdania egzaminu z przedmiotu: Podstawy zarządzania (istnieje możliwość uczestniczenia w wykładach ze studentami studiów pierwszego stopnia).
Graduation
a. Uzyskanie pozytywnych ocen z wszystkich przewidzianych planem studiów zajęć
b. Pozytywna ocena pracy dyplomowej
c. Egzamin dyplomowy
Subject | Number of hours | ECTS points | Form of verification | |
---|---|---|---|---|
4 | - | assessment | O | |
Wykład monograficzny w j. angielskim
|
30 | 3 | graded credit | O |
Prawo autorskie w praktyce
|
30 | 4 | exam | O |
Zarządzanie różnorodnością w organizacji
|
30 | 5 | graded credit | O |
Prawo pracy
|
15 | 2 | exam | O |
Prawo zamówień publicznych
|
15 | 2 | exam | O |
Foreign language course
|
O |
Zarządzanie mediami
|
Zarządzanie organizacjami kultury
|
Zarządzanie reklamą
|
Subject | Number of hours | ECTS points | Form of verification | |
---|---|---|---|---|
Projektowanie badań naukowych
|
30 | 3 | exam | O |
Specialist Seminar
|
30 | 3 | assessment | O |
Praktyka zawodowa
|
90 | 3 | assessment | O |
Zarządzanie strategiczne (konwersatorium)
|
15 | 3 | exam | O |
Zarządzanie strategiczne (ćwiczenia)
|
30 | 3 | assessment | O |
Projekty miejskie
|
30 | 3 | assessment | O |
Źródła współczesności
|
30 | 3 | assessment | O |
Foreign language course
|
O |
Zarządzanie mediami
|
Zarządzanie organizacjami kultury
|
Zarządzanie reklamą
|
Subject | Number of hours | ECTS points | Form of verification | |
---|---|---|---|---|
Ekonomia (konwersatorium)
|
15 | 4 | exam | O |
Ekonomia (ćwiczenia)
|
30 | 4 | assessment | O |
Specialist Seminar
|
30 | 7 | assessment | O |
Źródła współczesności
|
30 | 4 | assessment | O |
Współczesne trendy w zarządzaniu
|
30 | 3 | graded credit | F |
Współczesne trendy w kulturze
|
30 | 3 | graded credit | F |
Zarządzanie mediami
|
Zarządzanie organizacjami kultury
|
Zarządzanie reklamą
|
Subject | Number of hours | ECTS points | Form of verification | |
---|---|---|---|---|
Specialist Seminar
|
30 | 10 | assessment | O |
HR w organizacjach
|
30 | 5 | assessment | O |
Źródła współczesności
|
30 | 4 | assessment | O |
Współczesne trendy w zarządzaniu
|
30 | 3 | graded credit | F |
Współczesne trendy w kulturze
|
30 | 3 | graded credit | F |
Zarządzanie mediami
|
Zarządzanie reklamą
|