Przedmiot | Liczba godzin | Punkty ECTS | Forma weryfikacji | Obligatoryjność |
---|---|---|---|---|
|
36 | 6 | egzamin | obowiązkowy |
|
18 | 3 | zaliczenie | obowiązkowy |
Język angielski
|
18 | 2 | zaliczenie | obowiązkowy |
|
18 | 3 | zaliczenie | obowiązkowy |
|
18 | 4 | zaliczenie | obowiązkowy |
|
27 | 5 | zaliczenie | obowiązkowy |
Bezpieczeństwo i higiena kształcenia
|
4 | - | zaliczenie | obowiązkowy |
|
36 | 6 | zaliczenie | obowiązkowy |
|
18 | 4 | egzamin | obowiązkowy |
|
36 | 6 | egzamin | fakultatywny |
|
27 | 4 | zaliczenie | fakultatywny |
|
18 | 3 | zaliczenie | fakultatywny |
|
36 | 6 | egzamin | fakultatywny |
|
27 | 4 | zaliczenie | fakultatywny |
|
9 | 2 | zaliczenie | fakultatywny |
|
18 | 3 | zaliczenie | fakultatywny |
|
18 | 3 | zaliczenie | fakultatywny |
|
27 | 4 | zaliczenie | fakultatywny |
|
18 | 3 | zaliczenie na ocenę | fakultatywny |
Kierunek Informatyka gier komputerowych
Informacje podstawowe
Nazwa wydziału: | Wydział Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej |
Nazwa kierunku: | Informatyka gier komputerowych |
Poziom: | drugiego stopnia |
Profil: | ogólnoakademicki |
Forma: | studia niestacjonarne |
Język studiów: | polski |
Program
Klasyfikacja ISCED: | 0613 |
Liczba semestrów: | 4 |
Tytuł zawodowy nadawany absolwentom: | magister |
Opis realizacji programu
W ramach toku studiów student realizuje przedmioty związane z zaawansowanymi zagadnieniami informatycznymi, szeroki wybór przedmiotów fakultatywnych pozwala na indywidualny dobór przedmiotów. Studenci mają także możliwość korzystania z przedmiotów oferowanych na kierunku Informatyka Stosowana.
Ukończenie studiów
Przygotowanie pracy dyplomowej i zdanie egzaminu dyplomowego.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, otwórz cały program studiów
Przedmiot | Liczba godzin | Punkty ECTS | Forma weryfikacji | Obligatoryjność |
---|---|---|---|---|
|
36 | 6 | egzamin | obowiązkowy |
|
18 | 2 | zaliczenie | obowiązkowy |
Język angielski
|
18 | 2 | egzamin | obowiązkowy |
|
18 | 3 | zaliczenie na ocenę | obowiązkowy |
|
36 | 6 | zaliczenie na ocenę | fakultatywny |
|
36 | 6 | egzamin | fakultatywny |
|
27 | 4 | zaliczenie | fakultatywny |
|
36 | 6 | zaliczenie na ocenę | fakultatywny |
|
18 | 4 | zaliczenie | fakultatywny |
|
18 | 3 | zaliczenie | fakultatywny |
|
36 | 6 | zaliczenie | fakultatywny |
|
18 | 3 | zaliczenie | fakultatywny |
|
18 | 3 | zaliczenie | fakultatywny |
|
27 | 4 | zaliczenie | fakultatywny |
|
36 | 6 | zaliczenie | fakultatywny |
|
36 | 6 | egzamin | fakultatywny |
|
9 | 1 | zaliczenie | fakultatywny |
Zobacz informacje dodatkowe
Student ma obowiązek zaliczyć w ciągu toku studiów wszystkie przedmioty obowiązkowe oznaczone w sylabusie literą O (78 ECTS w tym jest wliczone 3 ECTS za przedmiot humanistyczny lub społeczny, którym jest "Polskie i międzynarodowe prawo autorskie", 2 ECTS za przedmiot humanistyczny lub społeczny, który może wybrać student oraz 3 ECTS za przedmiot kierunkowy w języku angielskim "Wprowadzenie do game studies" ).
Student ma obowiązek uzyskać w ciągu toku studiów co najmniej 42 ECTS za przedmioty fakultatywne - kierunkowe przewidziane w planie studiów i oznaczone w sylabusie literą F.
Przedmioty fakultatywne mogą być realizowane w innym semestrze niż wynika to z planu studiów.
Za zgodą kierownika studiów Informatyka Gier Komputerowych oraz Informatyka stosowana oraz w miarę wolnych miejsc możliwe jest także zaliczenie przedmiotów fakultatywnych z kierunku Informatyka stosowana.
Na studiach II stopnia nie można zaliczać przedmiotów fakultatywnych przeznaczonych dla studentów studiów I stopnia.
W przypadku zbyt małej liczby osób lub w innych wyjątkowych sytuacjach mogą nie zostać w danym semestrze uruchomione wszystkie przedmioty fakultatywne z powyższej listy.
Zaliczenie z Pracowni magisterskiej wystawiane jest po złożeniu przez studenta pozytywnie ocenionej pracy magisterskiej.
Uwaga!
Wszystkie punkty powyżej 5 ECTS uzyskane przez studenta za przedmioty humanistyczne lub społeczne nie będą wliczane do puli 120 ECTS - punktów obowiązkowych do ukończenia studiów II stopnia. Kierownik studiów zalicza studentowi wyłącznie 5 ECTS z przedmiotów humanistycznych lub społecznych (3 ECTS za przedmiot humanistyczny lub społeczny, którym jest "Polskie i międzynarodowe prawo autorskie" oraz 2 ECTS za inny przedmiot humanistyczny lub społeczny, który może wybrać student) a dodatkowe punkty uzyskane z tych przedmiotów nie mogą być wymieniane ani na punkty za przedmioty obowiązkowe ani na punkty za przedmioty fakultatywne - kierunkowe.
Przedmiot | Liczba godzin | Punkty ECTS | Forma weryfikacji | Obligatoryjność |
---|---|---|---|---|
|
36 | 6 | egzamin | obowiązkowy |
Przedmiot humanistyczny lub społeczny ogólnouniwersytecki
|
18 | 2 | - | obowiązkowy |
|
18 | 2 | zaliczenie | obowiązkowy |
|
36 | 6 | egzamin | fakultatywny |
|
27 | 4 | zaliczenie | fakultatywny |
|
18 | 3 | zaliczenie | fakultatywny |
|
36 | 6 | egzamin | fakultatywny |
|
27 | 4 | zaliczenie | fakultatywny |
|
9 | 2 | zaliczenie | fakultatywny |
|
18 | 3 | zaliczenie | fakultatywny |
|
18 | 3 | zaliczenie | fakultatywny |
|
27 | 4 | zaliczenie | fakultatywny |
|
18 | 3 | zaliczenie na ocenę | fakultatywny |
|
36 | 6 | zaliczenie | fakultatywny |
Zobacz informacje dodatkowe
Student ma obowiązek zaliczyć w ciągu toku studiów wszystkie przedmioty obowiązkowe oznaczone w sylabusie literą O (78 ECTS w tym jest wliczone 3 ECTS za przedmiot humanistyczny lub społeczny, którym jest "Polskie i międzynarodowe prawo autorskie", 2 ECTS za przedmiot humanistyczny lub społeczny, który może wybrać student oraz 3 ECTS za przedmiot kierunkowy w języku angielskim "Wprowadzenie do game studies" ).
Student ma obowiązek uzyskać w ciągu toku studiów co najmniej 42 ECTS za przedmioty fakultatywne - kierunkowe przewidziane w planie studiów i oznaczone w sylabusie literą F.
Przedmioty fakultatywne mogą być realizowane w innym semestrze niż wynika to z planu studiów.
Za zgodą kierownika studiów Informatyka Gier Komputerowych oraz Informatyka stosowana oraz w miarę wolnych miejsc możliwe jest także zaliczenie przedmiotów fakultatywnych z kierunku Informatyka stosowana.
Na studiach II stopnia nie można zaliczać przedmiotów fakultatywnych przeznaczonych dla studentów studiów I stopnia.
W przypadku zbyt małej liczby osób lub w innych wyjątkowych sytuacjach mogą nie zostać w danym semestrze uruchomione wszystkie przedmioty fakultatywne z powyższej listy.
Zaliczenie z Pracowni magisterskiej wystawiane jest po złożeniu przez studenta pozytywnie ocenionej pracy magisterskiej.
Uwaga!
Wszystkie punkty powyżej 5 ECTS uzyskane przez studenta za przedmioty humanistyczne lub społeczne nie będą wliczane do puli 120 ECTS - punktów obowiązkowych do ukończenia studiów II stopnia. Kierownik studiów zalicza studentowi wyłącznie 5 ECTS z przedmiotów humanistycznych lub społecznych (3 ECTS za przedmiot humanistyczny lub społeczny, którym jest "Polskie i międzynarodowe prawo autorskie" oraz 2 ECTS za inny przedmiot humanistyczny lub społeczny, który może wybrać student) a dodatkowe punkty uzyskane z tych przedmiotów nie mogą być wymieniane ani na punkty za przedmioty obowiązkowe ani na punkty za przedmioty fakultatywne - kierunkowe.
Przedmiot | Liczba godzin | Punkty ECTS | Forma weryfikacji | Obligatoryjność |
---|---|---|---|---|
|
60 | 20 | zaliczenie | obowiązkowy |
|
18 | 2 | zaliczenie | obowiązkowy |
|
36 | 6 | zaliczenie na ocenę | fakultatywny |
|
36 | 6 | egzamin | fakultatywny |
|
27 | 4 | zaliczenie | fakultatywny |
|
18 | 4 | zaliczenie | fakultatywny |
|
18 | 3 | zaliczenie | fakultatywny |
|
36 | 6 | zaliczenie na ocenę | fakultatywny |
|
18 | 3 | zaliczenie | fakultatywny |
|
18 | 3 | zaliczenie | fakultatywny |
|
27 | 4 | zaliczenie | fakultatywny |
|
36 | 6 | egzamin | fakultatywny |
|
9 | 1 | zaliczenie | fakultatywny |
Zobacz informacje dodatkowe
Student ma obowiązek zaliczyć w ciągu toku studiów wszystkie przedmioty obowiązkowe oznaczone w sylabusie literą O (78 ECTS w tym jest wliczone 3 ECTS za przedmiot humanistyczny lub społeczny, którym jest "Polskie i międzynarodowe prawo autorskie", 2 ECTS za przedmiot humanistyczny lub społeczny, który może wybrać student oraz 3 ECTS za przedmiot kierunkowy w języku angielskim "Wprowadzenie do game studies" ).
Student ma obowiązek uzyskać w ciągu toku studiów co najmniej 42 ECTS za przedmioty fakultatywne - kierunkowe przewidziane w planie studiów i oznaczone w sylabusie literą F.
Przedmioty fakultatywne mogą być realizowane w innym semestrze niż wynika to z planu studiów.
Za zgodą kierownika studiów Informatyka Gier Komputerowych oraz Informatyka stosowana oraz w miarę wolnych miejsc możliwe jest także zaliczenie przedmiotów fakultatywnych z kierunku Informatyka stosowana.
Na studiach II stopnia nie można zaliczać przedmiotów fakultatywnych przeznaczonych dla studentów studiów I stopnia.
W przypadku zbyt małej liczby osób lub w innych wyjątkowych sytuacjach mogą nie zostać w danym semestrze uruchomione wszystkie przedmioty fakultatywne z powyższej listy.
Zaliczenie z Pracowni magisterskiej wystawiane jest po złożeniu przez studenta pozytywnie ocenionej pracy magisterskiej.
Uwaga!
Wszystkie punkty powyżej 5 ECTS uzyskane przez studenta za przedmioty humanistyczne lub społeczne nie będą wliczane do puli 120 ECTS - punktów obowiązkowych do ukończenia studiów II stopnia. Kierownik studiów zalicza studentowi wyłącznie 5 ECTS z przedmiotów humanistycznych lub społecznych (3 ECTS za przedmiot humanistyczny lub społeczny, którym jest "Polskie i międzynarodowe prawo autorskie" oraz 2 ECTS za inny przedmiot humanistyczny lub społeczny, który może wybrać student) a dodatkowe punkty uzyskane z tych przedmiotów nie mogą być wymieniane ani na punkty za przedmioty obowiązkowe ani na punkty za przedmioty fakultatywne - kierunkowe.