Computer Science of Video Games
Basic information
Faculty name: | Faculty of Physics, Astronomy and Applied Computer Science |
Major name: | Computer Science of Video Games |
Level: | second cycle |
Profile: | General academic |
Form: | part-time degree programme |
Language of study: | polish |
Programme
Description of the program implementation
W ramach toku studiów student realizuje przedmioty związane z zaawansowanymi zagadnieniami informatycznymi, szeroki wybór przedmiotów fakultatywnych pozwala na indywidualny dobór przedmiotów. Studenci mają także możliwość korzystania z przedmiotów oferowanych na kierunku Informatyka Stosowana.
Graduation
Przygotowanie pracy dyplomowej i zdanie egzaminu dyplomowego
Student ma obowiązek zaliczyć w ciągu czterech semestrów co najmniej jeden przedmiot kierunkowy prowadzony w języku angielskim. Student ma obowiązek uzyskać co najmniej 42 ECTS za przedmioty do wyboru przewidziane w planie studiów ( i dodatkowo 20 ECTS za Pracownię magisterską ). Może ich być więcej (niżej punktowanych) lub mniej (wyżej punktowanych), niż uwidocznione w planie studiów 7 przedmiotów do wyboru - liczy się suma punktów ECTS uzyskanych za te przedmioty w poszczególnych latach studiów. Przedmioty do wyboru mogą być realizowane w innym semestrze niż wynika to z planu. Za zgodą kierownika studiów Informatyka Gier Komputerowych oraz w miarę wolnych miejsc możliwe jest także zaliczenie przedmiotów fakultatywnych z kierunku Informatyka Stosowana. Nie można zaliczać przedmiotów fakultatywnych przeznaczonych dla studentów studiów I stopnia. W przypadku zbyt małej liczby osób lub w innych wyjątkowych sytuacjach mogą nie być w danym semestrze uruchomione wszystkie przedmioty z powyższej listy. Ponadto do końca 4 semestru studiów studenci mają obowiązek uzyskać co najmniej 5 ECTS za przedmioty humanistyczne lub społeczne ogólnouniwersyteckie, w to wlicza się obowiązkowy przedmiot „Polskie i międzynarodowe prawo autorskie”. W Zaliczenie z Pracowni magisterskiej wystawiane jest po złożeniu przez studenta pozytywnie ocenionej pracy magisterskiej.
Subject | Number of hours | ECTS points | Form of verification | |
---|---|---|---|---|
Programowanie grafiki 3D
|
27 | 5 | assessment | O |
Zarządzanie projektami
|
18 | 4 | exam | O |
Prezentowanie informacji i tworzenie dokumentacji
|
18 | 4 | assessment | O |
Wprowadzenie do tworzenia gier wideo
|
36 | 6 | assessment | O |
Gry poważne
|
18 | 3 | assessment | O |
Polskie i międzynarodowe prawo autorskie
|
18 | 3 | assessment | O |
Geometria 3D dla projektantów gier wideo
|
36 | 6 | exam | O |
18 | 2 | assessment | O | |
4 | - | assessment | O | |
Grafika konceptowa
|
18 | 3 | assessment | F |
Fotografia i jej obróbka cyfrowa
|
27 | 4 | assessment | F |
Tworzenie, obróbka i eksport tekstur
|
18 | 3 | graded credit | F |
Modelowanie 3D – postacie
|
27 | 4 | assessment | F |
Silnik fizyki 3D
|
18 | 3 | assessment | F |
Tworzenie scenariuszy
|
27 | 4 | assessment | F |
Projektowanie poziomów
|
18 | 3 | assessment | F |
Programowanie urządzeń mobilnych – Apple iOS
|
9 | 2 | assessment | F |
Student ma obowiązek zaliczyć w ciągu czterech semestrów co najmniej jeden przedmiot kierunkowy prowadzony w języku angielskim. Student ma obowiązek uzyskać co najmniej 42 ECTS za przedmioty do wyboru przewidziane w planie studiów ( i dodatkowo 20 ECTS za Pracownię magisterską ). Może ich być więcej (niżej punktowanych) lub mniej (wyżej punktowanych), niż uwidocznione w planie studiów 7 przedmiotów do wyboru - liczy się suma punktów ECTS uzyskanych za te przedmioty w poszczególnych latach studiów. Przedmioty do wyboru mogą być realizowane w innym semestrze niż wynika to z planu. Za zgodą kierownika studiów Informatyka Gier Komputerowych oraz w miarę wolnych miejsc możliwe jest także zaliczenie przedmiotów fakultatywnych z kierunku Informatyka Stosowana. Nie można zaliczać przedmiotów fakultatywnych przeznaczonych dla studentów studiów I stopnia. W przypadku zbyt małej liczby osób lub w innych wyjątkowych sytuacjach mogą nie być w danym semestrze uruchomione wszystkie przedmioty z powyższej listy. Ponadto do końca 4 semestru studiów studenci mają obowiązek uzyskać co najmniej 5 ECTS za przedmioty humanistyczne lub społeczne ogólnouniwersyteckie, w to wlicza się obowiązkowy przedmiot „Polskie i międzynarodowe prawo autorskie”. W Zaliczenie z Pracowni magisterskiej wystawiane jest po złożeniu przez studenta pozytywnie ocenionej pracy magisterskiej.
Subject | Number of hours | ECTS points | Form of verification | |
---|---|---|---|---|
Programowanie symulacji fizyki w rzeczywistym czasie
|
36 | 6 | exam | O |
Seminarium specjalistyczne
|
18 | 2 | assessment | O |
18 | 2 | exam | O | |
Programowanie gier w C++
|
36 | 6 | assessment | F |
Wprowadzenie do game studies
|
18 | 3 | graded credit | O |
Pracownia języków skryptowych w grach wideo
|
18 | 4 | assessment | F |
Podstawy obróbki i wykorzystania w grach grafiki dwuwymiarowej
|
36 | 6 | graded credit | F |
Zasady tworzenia scenorysów
|
9 | 1 | assessment | F |
Modelowanie 3D – otoczenie
|
27 | 4 | assessment | F |
Wstęp do modelowania 3D
|
36 | 6 | exam | F |
Animacja 2D
|
36 | 6 | graded credit | F |
Animacja 3D
|
36 | 6 | exam | F |
Technologia motion capture
|
27 | 4 | assessment | F |
Projektowanie interfejsów użytkownika
|
18 | 3 | assessment | F |
Projektowanie mechaniki gier wideo
|
18 | 3 | assessment | F |
Interakcja człowiek-komputer
|
18 | 3 | assessment | F |
Pracownia robotyki
|
18 | 3 | assessment | F |
Warsztaty sztucznej inteligencji I
|
36 | 6 | assessment | F |
Student ma obowiązek zaliczyć w ciągu czterech semestrów co najmniej jeden przedmiot kierunkowy prowadzony w języku angielskim. Student ma obowiązek uzyskać co najmniej 42 ECTS za przedmioty do wyboru przewidziane w planie studiów ( i dodatkowo 20 ECTS za Pracownię magisterską ). Może ich być więcej (niżej punktowanych) lub mniej (wyżej punktowanych), niż uwidocznione w planie studiów 7 przedmiotów do wyboru - liczy się suma punktów ECTS uzyskanych za te przedmioty w poszczególnych latach studiów. Przedmioty do wyboru mogą być realizowane w innym semestrze niż wynika to z planu. Za zgodą kierownika studiów Informatyka Gier Komputerowych oraz w miarę wolnych miejsc możliwe jest także zaliczenie przedmiotów fakultatywnych z kierunku Informatyka Stosowana. Nie można zaliczać przedmiotów fakultatywnych przeznaczonych dla studentów studiów I stopnia. W przypadku zbyt małej liczby osób lub w innych wyjątkowych sytuacjach mogą nie być w danym semestrze uruchomione wszystkie przedmioty z powyższej listy. Ponadto do końca 4 semestru studiów studenci mają obowiązek uzyskać co najmniej 5 ECTS za przedmioty humanistyczne lub społeczne ogólnouniwersyteckie, w to wlicza się obowiązkowy przedmiot „Polskie i międzynarodowe prawo autorskie”. W Zaliczenie z Pracowni magisterskiej wystawiane jest po złożeniu przez studenta pozytywnie ocenionej pracy magisterskiej.
Subject | Number of hours | ECTS points | Form of verification | |
---|---|---|---|---|
Podstawy sztucznej inteligencji
|
36 | 6 | exam | O |
Systemy wszechobecne, kontekstowe i afektywne
|
36 | 6 | exam | F |
Seminarium magisterskie I
|
18 | 2 | assessment | O |
Grafika konceptowa
|
18 | 3 | assessment | F |
Fotografia i jej obróbka cyfrowa
|
27 | 4 | assessment | F |
Tworzenie, obróbka i eksport tekstur
|
18 | 3 | graded credit | F |
Modelowanie 3D – postacie
|
27 | 4 | assessment | F |
Silnik fizyki 3D
|
18 | 3 | assessment | F |
Tworzenie scenariuszy
|
27 | 4 | assessment | F |
Projektowanie poziomów
|
18 | 3 | assessment | F |
Programowanie urządzeń mobilnych – Apple iOS
|
9 | 2 | assessment | F |
Warsztaty sztucznej inteligencji II
|
36 | 6 | assessment | F |
Przedmiot humanistyczny lub społeczny ogólnouniwersytecki
|
18 | 2 | - | O |
Student ma obowiązek zaliczyć w ciągu czterech semestrów co najmniej jeden przedmiot kierunkowy prowadzony w języku angielskim. Student ma obowiązek uzyskać co najmniej 42 ECTS za przedmioty do wyboru przewidziane w planie studiów ( i dodatkowo 20 ECTS za Pracownię magisterską ). Może ich być więcej (niżej punktowanych) lub mniej (wyżej punktowanych), niż uwidocznione w planie studiów 7 przedmiotów do wyboru - liczy się suma punktów ECTS uzyskanych za te przedmioty w poszczególnych latach studiów. Przedmioty do wyboru mogą być realizowane w innym semestrze niż wynika to z planu. Za zgodą kierownika studiów Informatyka Gier Komputerowych oraz w miarę wolnych miejsc możliwe jest także zaliczenie przedmiotów fakultatywnych z kierunku Informatyka Stosowana. Nie można zaliczać przedmiotów fakultatywnych przeznaczonych dla studentów studiów I stopnia. W przypadku zbyt małej liczby osób lub w innych wyjątkowych sytuacjach mogą nie być w danym semestrze uruchomione wszystkie przedmioty z powyższej listy. Ponadto do końca 4 semestru studiów studenci mają obowiązek uzyskać co najmniej 5 ECTS za przedmioty humanistyczne lub społeczne ogólnouniwersyteckie, w to wlicza się obowiązkowy przedmiot „Polskie i międzynarodowe prawo autorskie”. W Zaliczenie z Pracowni magisterskiej wystawiane jest po złożeniu przez studenta pozytywnie ocenionej pracy magisterskiej.
Subject | Number of hours | ECTS points | Form of verification | |
---|---|---|---|---|
Seminarium magisterskie II
|
18 | 2 | assessment | O |
Pracownia języków skryptowych w grach wideo
|
18 | 4 | assessment | F |
Podstawy obróbki i wykorzystania w grach grafiki dwuwymiarowej
|
36 | 6 | graded credit | F |
Zasady tworzenia scenorysów
|
9 | 1 | assessment | F |
Modelowanie 3D – otoczenie
|
27 | 4 | assessment | F |
Wstęp do modelowania 3D
|
36 | 6 | exam | F |
Animacja 2D
|
36 | 6 | graded credit | F |
Animacja 3D
|
36 | 6 | exam | F |
Technologia motion capture
|
27 | 4 | assessment | F |
Projektowanie interfejsów użytkownika
|
18 | 3 | assessment | F |
Projektowanie mechaniki gier wideo
|
18 | 3 | assessment | F |
Interakcja człowiek-komputer
|
18 | 3 | assessment | F |
Pracownia robotyki
|
18 | 3 | assessment | F |
Magister Laboratory Class
|
60 | 20 | assessment | O |
Zaawansowane metody sztucznej inteligencji
|
36 | 6 | exam | F |