Przedmiot | Liczba godzin | Punkty ECTS | Forma weryfikacji | Obligatoryjność |
---|---|---|---|---|
Business English
|
18 | - | zaliczenie na ocenę | obowiązkowy |
|
9 | 2 | zaliczenie na ocenę | obowiązkowy |
|
18 | 4 | egzamin | obowiązkowy |
|
18 | 4 | egzamin | obowiązkowy |
|
15 | 4 | zaliczenie na ocenę | obowiązkowy |
|
15 | 4 | zaliczenie na ocenę | obowiązkowy |
|
18 | 4 | zaliczenie na ocenę | obowiązkowy |
|
18 | 4 | egzamin | obowiązkowy |
|
15 | 4 | zaliczenie na ocenę | obowiązkowy |
Bezpieczeństwo i higiena kształcenia
|
4 | - | zaliczenie | obowiązkowy |
Kierunek Media społecznościowe w zarządzaniu
Informacje podstawowe
Nazwa wydziału: | Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej |
Nazwa kierunku: | Media społecznościowe w zarządzaniu |
Poziom: | drugiego stopnia |
Profil: | ogólnoakademicki |
Forma: | studia niestacjonarne |
Język studiów: | polski |
Program
Klasyfikacja ISCED: | 0413 |
Liczba semestrów: | 4 |
Tytuł zawodowy nadawany absolwentom: | magister |
Opis realizacji programu
Pierwszy rok to głównie (choć nie wyłącznie) przedmioty kierunkowe z zakresu Zarządzania. Jest to rok dający ogólną wiedzę menedżerską studentom, tworzący podstawy do zajęć specjalizacyjnych drugiego roku. Stąd przedmioty z zakresu strategii zarządzania, przedsiębiorczości, konkurencji, marketingu, finansów czy prawa. Obok elementów związanych z ogólnie pojętym zarządzaniem odwołują się także do praktyki mediów społecznościowych.
Drugi rok to przede wszystkim przedmioty specjalizujące, dobierane przez studenta z listy tzw. fakultetów (np. Crowdsourcing, Marketing treści, Strategia mediów społecznościowych, Technologie mobilne, Media relations). Dzięki tym przedmiotom studenci uzyskują pogłębioną wiedzę z zakresu mediów społecznościowych. Część fakultetów prowadzona jest przez praktyków - osoby na co dzień pracujące zawodowo w danej dziedzinie. Pozostałe zajęcia prowadzone są przez pracowników Instytutu, oraz współpracujących wykładowców z uniwersytetów polskich i zagranicznych.
Ukończenie studiów
Warunkiem ukończenia studiów drugiego stopnia na kierunku Media Społecznościowe w Zarządzaniu przez studenta jest zaliczenie wszystkich przedmiotów realizowanych w ramach toku studiów na ocenę pozytywną i uzyskanie co najmniej 120 punktów ECTS oraz napisanie pracy dyplomowej i złożenie egzaminu dyplomowego.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, otwórz cały program studiów
Przedmiot | Liczba godzin | Punkty ECTS | Forma weryfikacji | Obligatoryjność |
---|---|---|---|---|
Business English
|
18 | 4 | egzamin | obowiązkowy |
|
15 | 4 | egzamin | obowiązkowy |
|
18 | 4 | egzamin | obowiązkowy |
|
15 | 4 | egzamin | obowiązkowy |
|
9 | 2 | zaliczenie na ocenę | obowiązkowy |
|
15 | 3 | zaliczenie na ocenę | obowiązkowy |
|
24 | - | zaliczenie | obowiązkowy |
|
obowiązkowy | |||
Konieczność realizacji co najmniej 9 (3*3*3) przedmiotów fakultatywnych w trakcie całego cyklu kształcenia i uzyskania co najmniej 27 pkt ECTS, w tym 3 przedmioty fakultatywne w II semestrze. |
||||
|
15 | 3 | zaliczenie na ocenę | fakultatywny |
|
15 | 3 | zaliczenie na ocenę | fakultatywny |
|
15 | 3 | zaliczenie na ocenę | fakultatywny |
|
15 | 3 | zaliczenie na ocenę | fakultatywny |
|
15 | 4 | zaliczenie na ocenę | fakultatywny |
Przedmiot | Liczba godzin | Punkty ECTS | Forma weryfikacji | Obligatoryjność |
---|---|---|---|---|
|
18 | 5 | egzamin | obowiązkowy |
|
15 | 4 | egzamin | obowiązkowy |
|
15 | 3 | egzamin | obowiązkowy |
|
9 | 2 | zaliczenie na ocenę | obowiązkowy |
|
15 | 3 | zaliczenie na ocenę | obowiązkowy |
|
18 | 4 | zaliczenie na ocenę | obowiązkowy |
|
24 | - | zaliczenie | obowiązkowy |
|
obowiązkowy | |||
Konieczność realizacji co najmniej 9 (3*3*3) przedmiotów fakultatywnych w trakcie całego cyklu kształcenia i uzyskania co najmniej 27 pkt ECTS, w tym 3 przedmioty fakultatywne w III semestrze. |
||||
|
15 | 3 | zaliczenie na ocenę | fakultatywny |
|
15 | 3 | zaliczenie na ocenę | fakultatywny |
|
15 | 3 | zaliczenie na ocenę | fakultatywny |
|
15 | 3 | zaliczenie na ocenę | fakultatywny |
|
15 | 4 | zaliczenie na ocenę | fakultatywny |
Przedmiot | Liczba godzin | Punkty ECTS | Forma weryfikacji | Obligatoryjność |
---|---|---|---|---|
|
15 | 3 | egzamin | obowiązkowy |
|
15 | 3 | zaliczenie na ocenę | obowiązkowy |
|
24 | 15 | zaliczenie | obowiązkowy |
|
obowiązkowy | |||
Konieczność realizacji co najmniej 9 (3*3*3) przedmiotów fakultatywnych w trakcie całego cyklu kształcenia i uzyskania co najmniej 27 pkt ECTS, w tym 3 przedmioty fakultatywne w IV semestrze. |
||||
|
15 | 3 | zaliczenie na ocenę | fakultatywny |
|
15 | 3 | zaliczenie na ocenę | fakultatywny |
|
15 | 3 | zaliczenie na ocenę | fakultatywny |
|
15 | 4 | zaliczenie na ocenę | fakultatywny |